|
| | W dniu 30.09.2019 roku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym odbyły się wybory do Samorządu Uczniowskiego, jak co roku wzięliśmy udział w Ogólnopolskim programie ,,Samorządy mają głos”, który organizowany jest przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.Szkoła, a w szczególności samorząd uczniowski powinien pełnić znaczącą funkcję w przygotowaniu młodych ludzi do roli świadomych i aktywnych obywateli i obywatelek. Zgodnie z zapisami z ustawy o systemie oświaty, samorząd istnieje w każdej polskiej szkole i tworzą go wszyscy uczniowie i uczennice. Program ,,Samorządy mają głos”wspiera uczniów, uczennice i nauczycieli, nauczycielki zainteresowanych rozwijaniem samorządności uczniowskiej w szkołach. Uczniowie i uczennice dowiadują się, jak realizować swoje pomysły i pasje poprzez działalność w samorządzie oraz jak sprawnie i efektywnie działać w szkole, a także poza nią. Nauczyciele i nauczycielki – opiekunowie, opiekunki samorządów uczniowskich dowiadują się, w jaki sposób wspierać działania uczniów i uczennic. Dzięki przygotowywaniu wyborów i kampanii, uczniowie uzyskują nowe umiejętności, uczą się odpowiedzialności za swoje wybory. W roku szkolnym 2019/2020 Wybrano następujący samorząd: Przewodnicząca : Natalia Fac kl. 5 Zastępca: Daniel Sirek kl.6 Skarbnik: Bartłomiej Cierpiał kl.6 Sekretarz: Jakub Grabarczyk kl.6 [ | |
| |
| | ,,Spałam i śniłam, że życie jest samą przyjemnością, obudziłam się i spostrzegłam, że życie jest służbą na rzecz innych. Służyłam i zobaczyłam, że służba jest przyjemnością”. Matka Teresa z Kalkuty
Za oknem jesień w pełnej krasie, rozpieszcza nas pięknymi kolorami i słońcem, a my... sadzimy żonkile. Nasza placówka jest miejscem, gdzie dzieci poza zabawą i nauką mają możliwość poznawania życia, także od tej trudnej strony. Stają się dobrymi, małymi ludźmi, którzy chętnie angażują się w pomoc innym. W tym roku, z inicjatywy Szkolnego Koła Caritas, nasz Zespół po raz pierwszy aktywnie włączył się w ogólnopolską Kampanię Społeczną „POLA NADZIEI 2019/2020”. Pola Nadziei są elementem międzynarodowego programu powołanego do życia przez Fundację Marie Curie Cancer Care z Edynburga w Wielkiej Brytanii. Celem kampanii jest edukacja dzieci i młodzieży, uwrażliwianie ich na cierpienie i potrzeby drugiego człowieka, rozwijanie umiejętności pomagania. Kampania „POLA NADZIEI” przebiega w dwóch etapach: jesiennym i wiosennym. Elementem kampanii jesiennej „PÓL NADZIEI” jest sadzenie żonkili w okresie między 1 – 30 października w wybranych miejscach wokół szkół i przedszkoli. 15 października, przed budynkiem naszej szkoły utworzyliśmy pierwszą, własną rabatkę żonkilową, która jest symbolicznym aktem solidarności z ludźmi cierpiącymi i umierającymi. Miejsce to oznaczyliśmy tabliczką – „Tu rosną Żonkilowe Pola Nadziei”. Kiedy wiosną kwiaty zakwitną – utworzą pole nadziei zostaną ścięte i rozdane darczyńcom. Dochód ze sprzedaży cebulek w całości został przekazany na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia Opieki Hospicyjnej przy ul. Krakowskiej 45 w Częstochowie. Serdecznie dziękujemy wszystkim darczyńcom za okazane wsparcie.
| |
| |
| | „Cudze chwalicie, swego nie znacie...”. Każdy z nas zna to powiedzenie. Rzeczywiście – tak się zdarza. Postanowiliśmy, w ramach naszej wycieczki. powędrować nieco jurajskimi szlakami. W dniu 3 października uczniowie klas I – VI spotkali się rano, aby pojechać na wycieczkę na Jurę Krakowsko – Częstochowską. Wyżyna Krakowsko-Częstochowska to makroregion geograficzny.. Znajduje się w dorzeczu górnej Wisły oraz górnej Warty. Jura to piękne widoki, malownicze skałki i wspaniałe jaskinie. To również ruiny potężnych zamków, które wszyscy doskonale znamy jako Orle Gniazda. Warto odwiedzić te miejsca, tym bardziej, że to nie tak daleko od nas. Wybraliśmy się do pobliskiego Olsztyna i tam, z przewodnikiem, ruszyliśmy na jeden z wielu szlaków turystycznych. Po drodze podziwialiśmy piękne widoki, np. na Sokole Góry czy potężny kamieniołom, gdzie można znaleźć kalcyt. Wrażenie robią również ruiny olsztyńskiego zamku. To była część naszej wyprawy. Przyszła pora na zajęcia warsztatowe z rękodzieła ludowego. Młodsi uczniowie bawili się w filcowanie wełny, a starsi tkali na małych krosnach. Powstały ciekawe prace. Mieliśmy szczęście, bo pogoda dopisała. Troszkę zmęczeni wędrówką i pełni wrażeń ruszyliśmy w drogę powrotną do domu. A. Pietras
| |
| |
| | W piątek 20 września 2019r., kiedy na całym świecie rozpoczęło się „Sprzątanie świata” uczniowie wraz z nauczycielami w ramach zainicjowanej przez Prezydenta RP Andrzeja Dudę akcji #sprzątaMY las ruszyli z workami na śmieci do pobliskiego lasu. Las jest domem wielu gatunków roślin, grzybów i zwierząt. Jest też miejscem wypoczynku i rekreacji. Śmieci zupełnie do lasu nie pasują. Są śmiertelnym zagrożeniem dla żyjących w nim zwierząt…o tym mówił nam leśniczy Leśnictwa Hutki pan Krzysztof Wołczyk, który akcję rozpoczął od pogadanki tematycznej dotyczącej ochrony środowiska oraz zasad bezpieczeństwa podczas zbierania śmieci. W tym dniu sprzyjała nam również piękna, słoneczna pogoda, a dzięki aktywnej postawie uczniów udało nam się zebraćcztery worki śmieci, ale to dobrze, świadczy to tylko o tym ,że na co dzień dbali o czystość dookoła nas.które zostały złożone w punkcie odbioru odpadów. Bardzo smutne jest to, że nawet w dzisiejszych czasach, nie wszyscy są świadomi, jak wielki wpływ mają na otoczenie. Sprzątanie lasu to wyjątkowa okazja, pokazująca jak dzieci mogą dać dobry przykład dorosłym. Bez wątpienia udział w tej akcji obudził refleksję nad stanem naszego naturalnego środowiska i przyczynił się do rozwijania poczucia odpowiedzialności za nasze lasy, dając wszystkim poczucie satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. Dziękuję pani Dyrektor, uczniom i nauczycielom za zaangażowanie i zapraszam do udziału w kolejnych akcjach proekologicznych.
| |
| |
| | Teren placu zabaw w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Hutkach jest ważnym miejscem rekreacyjnym. W okresie od wczesnej wiosny do późnej jesieni w tym miejscu przebywają tutaj dzieci przedszkolne, uczniowie klas młodszych szkoły podstawowej oraz dzieci uczęszczające na świetlicę wiejską. Bywalcami tego miejsca są również niezrzeszeni mieszkańcy naszej wsi. Urządzenia mające już więcej niż kilkanaście lat wymagały wymiany , stało się to możliwe dzięki życzliwości mieszkańców i Radzie Sołeckiej sołectwa Hutki oraz wsparciu Pani Agnieszki Rokosy-pracownika Urzędu Gminy Konopiska. Na dzieci wracające do przedszkola i szkoły po wakacjach czekała na placu zabaw niespodzianka w postaci : bujaka wieloosobowego JEEP zakupionego w ramach środków z funduszu sołeckiego oraz urządzenia wielofunkcyjnego „Duża forteca” współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w Marszałkowskim Konkursie „Inicjatywa Sołecka” w 2019 roku. Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Hutkach w imieniu całej społeczności składa serdeczne podziękowania wszystkim osobom, którym dobro przedszkola i szkoły w Hutkach nie jest obojętne.
Tamara Gwóźdź
| |
| |
| | Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Mikołaja Kopernika w Hutkach ponownie znalazł się w gronie szkół w Polsce, które pozyskały fundusze na realizację projektu europejskiego w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+, tym razem w ramach Partnerstwa Współpracy Szkół (akcja KA229) w sektorze Edukacja Szkolna złożonych przez polskie szkoły koordynujące projekty. Nasz projekt został wysoko oceniony, uzyskał 90 pkt. na 100 i znalazł się na 17 miejscu wśród 150 projektów zatwierdzonych do realizacji w Polsce (na 265 złożonych). Projekt nosi tytuł „Taste of life” – „Smak życia” i dotyczy rozwijania kompetencji kluczowych oraz propagowania zdrowego odżywiania, zdrowego, aktywnego stylu życia oraz przeciwdziałania otyłości wśród dzieci. W projekcie biorą udział szkoły z 6 państw: Polski, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Włoch i Finlandii. Uczestnikami będą uczniowie w wieku 3 – 14 lat oraz nauczyciele przedszkola i szkoły podstawowej Nasze główne cele to: europejski dialog interkulturowy, kształtowanie postaw szacunku, tolerancji i otwartości wobec innych narodowości i kultur, propagowanie zdrowego odżywiania i aktywnego stylu życia, rozwijanie kompetencji kluczowych, zwiększenie motywacji uczniów do nauki języków obcych, zachęcanie do pokonywania barier językowych poprzez umożliwienie kontaktu z rówieśnikami z różnych części Europy. Wiemy, jak ważne jest we współczesnej szkole kształtowanie kompetencji kluczowych, ponieważ młody człowiek potrzebuje ich do samorealizacji i rozwoju osobistego, bycia aktywnym obywatelem, integracji społecznej, a w przyszłości - zatrudnienia. Wszystkie kompetencje kluczowe uważane są za jednakowo ważne, ponieważ każda z nich może przyczynić się do udanego życia we współczesnym społeczeństwie. Kompetencje w szkole kształtujemy nie tylko poprzez to, czego uczymy, ale przede wszystkim, jak uczymy. Dlatego bardzo ważnym elementem projektu będzie wspólne szkolenie, podczas którego dowiemy się, jak kształtować kompetencje kluczowe u uczniów, jak wypracować nowe metody pracy rozwijające kompetencje kluczowe uczniów oraz ciekawe narzędzia TIK, które staną się międzynarodowymi pomocami dydaktycznymi. Do osiągnięcia zakładanych celów ma posłużyć wymiana doświadczeń pomiędzy nauczycielami, w tym: wzajemne poznanie warsztatów pracy, systemów edukacyjnych, wspólne poszukiwanie innowacyjnych metod pracy oraz sposobów ich wdrażania, a także konstruowanie pomocy metodyczno-dydaktycznych opartych na TIK.
Magdalena Kotowska | |
| |
| | W Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. M. Kopernika w Hutkach realizowany jest projekt Erasmus+ dla nauczycieli. Ten projekt to dla naszej szkoły szansa na rozwój na europejskim poziomie, duży krok ku wyrównaniu szans edukacyjnych i umocnieniu pozycji naszych uczniów na kolejnych etapach edukacyjnych, ponieważ podniesienie kwalifikacji i umiejętności nauczycieli oznacza podniesienie jakości pracy szkoły. Udział naszych nauczycieli w takim projekcie to również nadanie szkole europejskiego wymiaru i duży krok ku nowoczesnej edukacji. W związku z tym w czasie wakacji dziewięciu nauczycieli Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. M. Kopernika w Hutkach zdecydowało się wziąć udział w projekcie Erasmus+ edukacja szkolna, akcja KA1 .Celem naszego projektu jest podniesienie kwalifikacji i kompetencji naszych nauczycieli w zakresie stosowania TIK w edukacji, częste wykorzystywanie nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych technologii i narzędzi cyfrowych w pracy z uczniami, poprawa wyników nauczania i wyników egzaminów z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz języka angielskiego. Dzięki stosowaniu TIK, doskonalenie przez nauczycieli przedszkola znajomości języka angielskiego i uzyskanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego w przedszkolu, a dzięki temu podniesienie jakości i efektywności nauczania języka angielskiego na najwcześniejszym etapie edukacyjnym. Poprawa jakości zarządzania szkołą dzięki doskonaleniu znajomości języka angielskiego przez dyrektora, podniesienie poziomu jakości nauczania i uczenia się, zwiększenie szans edukacyjnych naszych uczniów na kolejnych etapach edukacyjnych. Rozwój kompetencji społecznych, organizacyjnych, kulturowych nauczycieli i uczniów, poszerzanie horyzontów, kształtowanie postaw tolerancji i otwartości na inne kultury, zwiększenie motywacji uczniów do nauki poprzez stosowanie TIK, wzmacnianie poczucia własnej wartości, zwiększenie motywacji nauczycieli do przyszłych działań na rzecz szkoły oraz własnego rozwoju zawodowego i osobistego, nabycie przez dyrektora i nauczycieli kompetencji i umiejętności językowych w celu skutecznej komunikacji z nauczycielami z innych krajów europejskich podczas realizacji wspólnych międzynarodowych projektów w ramach eTwinning, Erasmus+ i in., nada szkole wymiaru europejskiego poprzez stosowanie innowacyjnych metod nauczania, zarządzania oraz komunikacji międzynarodowej na miarę nowoczesnej Europy. Agnieszka Jakubowska
| |
| |
| | Był kiedyś taki wrzesień, kiedy szkoły nie doczekały się uczniów, a dla ludzi zaczęła się walka o przetrwanie, o życie, o wolność... W 1939 roku rozpoczęła się II wojna światowa. Hitlerowskie Niemcy zaatakowały granice Polski i innych państw. . Chcemy otaczać szacunkiem tych, którzy jeszcze są wśród nas, a wtedy dzielnie walczyli o wolność. Spotkaliśmy się, aby wspólnie „ cofnąć się” o 80 lat wstecz i uczcić pamięć ofiar tamtych lat. Jest jeden czas miłości, jest jeden czas wiary dla tych, którzy odeszli, dla tych, co zostają. Wszystko staje się jednym: żywe i umarłe. Wszystko splata się w jedną – narodową pamięć. Obraz przeszłości i przyszłości sięga Przez serce żywe, co w piersiach nam bije. BO WOLNOŚĆ TO JEST TYLE, ILU NAS POLEGŁO. BO WOLNOŚĆ TO JEST TYLE, ILU NAS DZIŚ ŻYJE. Każda wojna była i jest dramatem człowieka. Jest nie tylko przeszłością, doświadczeniem, cierpieniem, stratą, ale i przestrogą dla kolejnych pokoleń. Żyjemy obecnie w wolnym kraju, w pokoju i oby tak było zawsze! Zawsze pamiętajmy o poległych żołnierzach i osobach cywilnych! Zawsze pamiętajmy ojców i synów na wojnie, płaczące matki i córki! Zawsze pamiętajmy o pogrzebanych w historii! Dopełnieniem programu było obejrzenie filmu o czasach wojny i okupacji. Program słowno – muzyczny na to spotkanie wspomnieniowe został przygotowany przez uczniów kl. VI. A. Pietras | |
| |
| | Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2019/2020 przebiegało dwutorowo: •w pierwszej części nastąpiło uroczyste przywitanie gości zaproszonych- Edwarda Bałdygę- przewodniczącego Rady Gminy Konopiska, Ks.Sebastiana Ciastka- proboszcza parafii NSPJ w Rększowicach, Annę Suchecką- sołtysa sołectwa Hutki,Annę Bałdygę –przewodniczącą KGW w Hutkach oraz Polskich Dzieci Wojny- PP. Stanisławę Brzeską, Zofię Jagodę, Dorotę Kukułę Maria Maj przez Dyrekcję Szkoły słowami: „Drogie Polskie Dzieci Wojny! My społeczność Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Hutkach witamy Was w naszych progach, pragnąc wraz z Wami symbolicznie dokończyć okrutnie przerwany wybuchem II wojny światowej ówczesny marsz do szkoły. Witamy Was z otwartymi ramionami i gorącym sercem, deklarując, że o Waszej Historii Polskich Dzieci Wojny nie zapomnimy!Zapraszamy.” Po czym odśpiewano Hymn Narodowy , wyświetlono film o wojnie i dzieciach wojny i wysłuchano opowieści Dzieci Wojny, które wywołały na twarzach słuchaczy łzy wzruszenia, •w drugiej części przekazane zostały informacje związane z organizacją roku szkolnego, przywitanie nowozatrudnionego nauczyciela, po czym uczniowie rozeszli się do klas na spotkania z wychowawcami
| |
| |
| | „ Każda przeżyta chwila ma swoje znaczenie, bo bez niej nie bylibyśmy tym, czym jesteśmy”
Szkolne życie to nie tylko lekcje i nauka. Wspólne wyjazdy na turystyczne szlaki rozwijają u naszych wychowanków zainteresowania, pasje, kształcą, motywują do poznawania pięknych zakątków naszej Ojczyzny, uczą , jak poznawać siebie i innych oraz jak funkcjonować w grupie rówieśników.
20 maja 2019r.
Godziny poranne, na przystanku przy szkole stoi grupa uczniów kl. III gimnazjalnej i ich opiekunowie. Jeszcze kilka chwil i autobus wyrusza na wycieczkę do Pszczyny i Oświęcimia. Pierwszym punktem zwiedzania była Pszczyna, która szczyci sie pięknym rynkiem wśród zabytkowych kamienic oraz wspaniałym zamkiem. Byliśmy pod wrażeniem tej budowli oraz jej wnętrz – przepych wystroju, oryginalne rozwiązania architektoniczne, wspaniałe meble, dzieła sztuki, zamkowe komnaty urządzone bardzo gustownie...Na dodatek zamek ten, który nie zawsze należał do polskich rodów, miał szczęście i nigdy nie był zburzony, zniszczony, chociaż przeszedł kilka razy przebudowę. Tutaj bywał cesarz Austro – Węgier ( cały parter to pokoje tylko dla niego ) , tutaj analizowano plany bitew w czasie I wojny światowej, tutaj mieszkała legendarna księżna Daisy – postać nieco tajemnicza, owiana legendą i tragiczna.... Później wybraliśmy się w dalszą drogę. Naszym celem było zwiedzenie Muzeum – Obozu Koncentracyjnego Oświęcim – Brzezinka. To wyjątkowe, ale jakże smutne, miejsce. Przenieśliśmy sie na kilka godzin w inny świat z przeszłości, z czasów II wojny światowej.... Zwiedzając kolejne budynki, chodząc drogami obozowymi, patrząc na dawny piec krematoryjny, mieliśmy świadomość, ile ofiar pochłonęło to miejsce, ile tutaj przelano potu, łez i krwi... Patrzyliśmy na cele, w których „mieszkali” więźniowie, na zdjęcia tych, którzy stracili tutaj życie. Słuchaliśmy żydowskich pieśni i modlitw. To, co opowiadała nam pani przewodnik docierało do głębi naszych serc i pozostanie tam na zawsze. Smutne i bolesne jest to, że przecież: „ ludzie ludziom zgotowali ten los...”. Wyruszyliśmy w drogę powrotną i wieczorem dotarliśmy do Hutek.
6 – 7 czerwca 2019r.
Tym razem na polskie drogi, i to na dwa dni, wybrali sie uczniowie kl. IV – V wraz z opiekunami. Naszym turystycznym celem były Beskidy. Oczywiście program wycieczki zawierał tylko zwiedzanie niektórych miejsc, bo te góry obfitują w wiele atrakcji... Najpierw pojechaliśmy do Bielska – Białej. Żeby poczuć się jak w górach, ruszyliśmy na szlak, którym dotarliśmy do Kolejki gondolowej na Szyndzielnię. Już w drodze na górę mieliśmy pełno wrażeń, gdyż oglądane widoki były wspaniałe. Po krótkim odpoczynku – dalej w drogę! Następnym punktem było zwiedzanie Wisły – turystycznej, górskiej miejscowości, zawsze tłumnie odwiedzanej przez turystów, miasta rodzinnego wybitnego, polskiego skoczka – Adama Małysza. Odbyliśmy podróż Ciuchcią, która stanowi atrakcję tego miejsca. Po drodze słuchaliśmy opowieści przewodnika, podziwialiśmy okoliczne krajobrazy. Zwiedziliśmy skocznie narciarską , obejrzeliśmy zamek prezydencki i zaporę... Później spacerowaliśmy główną promenadą miasta. Oczywiście – był czas na zjedzenie pysznego loda dla ochłody i zakup pamiątek. Późnym popołudniem ruszyliśmy do Ustronia, aby zameldować sie w naszym ośrodku. Tam zjedliśmy obiadokolację i wspólnie spędzaliśmy czas, dobrze się bawiąc i relaksując. Rano, po śniadaniu podjechaliśmy do Leśnego Parku Niespodzianek, a była ich tam moc! Spacerowaliśmy wśród zwierząt, które mogliśmy karmić z ręki. Oglądaliśmy pokazy lotów ptaków drapieżnych i sów, a przy tym dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy o nich. Potem wróciliśmy do ośrodka na obiad i wybraliśmy się w stronę Żywca. Niedaleko tego miasta zatrzymaliśmy sie w MIKROCEN - TRUM NAUKI na zajęcia warsztatowe – oglądaliśmy doświadczenia z azotem, uczyliśmy się rozpoznawać minerały, bawiliśmy sie różnymi urządzeniami rozwijającymi nasze myślenie i wyobraźnię. Teraz już tylko droga powrotna i w godzinach wieczornych, cali, zdrowi, pełni wycieczkowych wrażeń, dotarliśmy do Hutek na spotkanie z naszymi rodzicami...
A. Pietras
| |
| |
|
Ważne informacje | Tygodniowy plan lekcji znajduje się w zakładce PLIKI DO POBRANIA
W roku szkolnym 2024/2025 uczniowie klas I-VIII rozpoczynają zajęcia lekcyjne o 8.15.
Wypełniając obowiązek przekazania gminom i dyrektorom szkół podstawowych informacji o szkołach ponadpodstawowych na terenie województwa, wynikający z § 11 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. poz. 1737), informuję, że wykaz szkół ponadpodstawowych dostępnych dla absolwentów szkół podstawowych w rekrutacji na rok szkolny 2022/2023, został zamieszczony na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Katowicach www.kuratorium.katowice.pl w zakładce Rodzice i uczniowie/Rekrutacja oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kuratorium w zakładce Ogłoszenia/Ogłoszenia inne.
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychow. w roku szkolnym 2024/2025 -2,3 stycznia 2025r., 2 maja 2025r., 13-15 maja 2025r.,20 czerwca 2025r.,23 czerwca 2025r.
Informacja o dobrowolnym ubezpieczeniu dziecka znajduje się w ZAKŁADCE PLIKI DO POBRANIA
Wybieram zawód dla siebie
Informator o szkolnictwie branżowym na terenie Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego, myszkowskiego znajduje się na: https://womczest.edu.pl/ wybieram-zawod/index.html. Ponadto informacje z wyborem zawodu można znaleźć na stronie: https:doradztwo.ore.edu.pl
KLAUZULA RODO Klauzula informacyjna_rodo
Stawka żywieniowa w roku szkolnym 2024/2025
Przedszkole: Śniadanie - 3,00 zł Obiad-5,50 zł Podwieczorek-3,00zł
Szkoła Podstawowa: Obiad-6,00zł
Nr konta do wpłat za żywienie: ZSP HUTKI BUDZET 96 8273 0006 2000 0000 0172 4669
deklaracja-dostepnosci-1
Standardy Ochrony Małoletnich obowiązujące w przedszkolu i szkole podstawowej znajdują się w zakładce PLIKI DO POBRANIA
| |
| |
Dzwonki szkolne | 1. 8.15-9.00 2. 9.10-9.55 3. 10.05-10.50 4. 11.00-11.45 (obiad klasy I-III) 5. 12.00-12.45 (obiad klasy IV-VIII) 6. 13.00-13.45 7. 13.55-14.40 8. 14.50-15.35 | |
| | |