szkola hutki

Świetlica
Uroczystości

PRZED WYJAZDEM DO GRECJI

Podczas wymiany uczniowskiej w Grecji w ramach naszego projektu Erasmus+ "Taste of Life" uczniowie zaprezentują nasz kraj i rodzinne okolice. Uczniowie przygotowali prezentacje pod okiem nauczyciela informatyki. Ćwiczyli także umiejętność poprawnego czytania w języku angielskim, aby jak najlepiej zaprezentować się przed naszymi partnerami w Grecji.

Beautiful Poland
Our country, our hometown

CO WIEMY O GRECJI

Już wkrótce czeka nas wyjazd do Grecji w ramach wymiany uczniowskiej w projekcie Erasmus+ "Taste of Life". Chcąc jak najlepiej przygotować się do wyjazdu, uczniowie przygotowali prezentację o Grecji.
Grecja-Prezentacja

Pierniczki w KGW
W ramach współpracy z Kołem Gospodyń Wiejskich nasi uczniowie wraz z rodzicami wzięli udział we wspólnym pieczeniu bożonarodzeniowych pierniczków.

Dzień Dyni w klasie II

Dnia 29 października 2021r. w klasie II obchodzony był Dzień Dyni. Tego dnia dzieci ubrały się do szkoły na pomarańczowo. Podczas zajęć uczniowie poznali wielką różnorodność dyń i wzbogacili wiedzę na ich temat. Z ogromną kreatywnością wykonali dyniową notatkę w swoich OK zeszytach. Na koniec dzieci otrzymały dyniowe naszyjniki i słodki upominek. Odbyła się również degustacja dżemu dyniowo-pomarańczowego, który wszystkim bardzo smakował
Dzień Dyni był dla uczniów bardzo wyjątkowy i radosny.
Joanna Dróżdż

OTO LINK DO FOTORELACJI NA FB:
NqVcaKVfahEyLae3UyQhVcnSRj2QkNCN69UWZEB8nMjZnq59AgZl

Zdrowe kanapki w klasie I

W słoneczny jesienny poranek 29 października 2021r. klasa I przygotowała smaczne i zdrowe kanapki, poznając jednocześnie tajniki zdrowego odżywiania.
Maria Wołczyk

LINK DO FOTORELACJI NA FB:
ZqZsnAbKhdGfmg3rT4WqEtNZVn248zanfxd6sPzXt2rkpWMol

Dzielimy się wrażeniami z Portugalii

Po powrocie z Portugalii nasze uczennice miały tyle do opowiadania i mnóstwo wrażeń do podzielenia się, dlatego w ramach Europejskiego Dnia Języków zostało zorganizowane spotkanie dla całej społeczności szkolnej. Podczas spotkania uczennice klas 7 i 8 opowiedziały swoje przeżycia z Portugalii oraz pokazały prezentację przybliżającą wszystkim ten niezwykły kraj, jakim jest Portugalia.

OTO LINK DO PREZENTACJI:
61T2aKftTqNeuUXiihiLg2jl1fhnR6LEjWiAoN4EdI/edit?usp=sharing

Wyjazd naszych uczennic do Portugalii

W dniach 4-8 października 2021r. uczennice z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Hutkach przebywały w Portugalii w ramach projektu Unii Europejskiej Erasmus+ „Taste of Life”, który jest realizowany w naszej szkole od września 2019r.  Główne cele naszego projektu to promowanie wśród uczniów aktywnego i zdrowego trybu życia oraz rozwój kompetencji kluczowych.
Cieszymy się, że po przerwie spowodowanej pandemią covid-19 znowu mogliśmy się spotkać z naszymi partnerami i w pełni realizować nasz projekt. W wymianie wzięło udział 6 uczennic z klas 7 i 8 wraz z dwiema nauczycielkami – panią Magdaleną Kotowską i panią Joanną Dróżdż.
Poniedziałek 4.10 był dla nas czasem podróży do tego dalekiego i wyjątkowego kraju, jakim jest Portugalia. A już wieczorem mogliśmy się spotkać z uczniami i nauczycielami z wszystkich szkół partnerskich i miło spędzić czas podczas wspólnej kolacji.
We wtorek 5.10 zwiedziliśmy miejscowość Aveiro, zobaczyliśmy największą w Portugalii latarnię morską na plaży Barra Beach, płynęliśmy kolorową tradycyjną łodzią Moliceiro po kanałach Aveiro wypełnionych wodą z Atlantyku i oglądaliśmy wyjątkowe widoki jednego z najbardziej malowniczych miasteczek Portugalii. Po południu zwiedziliśmy Muzeum butów i Muzeum kapeluszy, z których słynie Sao Joao da Madeira, miasteczko w którym mieści się szkoła naszego portugalskiego partnera. A wieczorem podczas wspólnej kolacji mogliśmy spróbować tradycyjnych portugalskich dań.
Większość kolejnego dnia wizyty spędziliśmy w szkole naszego portugalskiego partnera w Sao Joao da Madeira. Ten dzień spędziliśmy aktywnie, ponieważ braliśmy udział w zajęciach sportowych i warsztatach jogi. Następnie zwiedziliśmy szkołę i dowiedzieliśmy się nieco o tym, jak uczą się dzieci w Portugalii.
Potem przyszedł czas na pokaz prezentacji dotyczących tradycji kulinarnych przygotowanych przez uczniów z poszczególnych szkół partnerskich. Nasze dziewczęta zaprezentowały się naprawdę dobrze!
Po południu zwiedziliśmy Centrum Sztuki - Centro de Arte Oliva, gdzie podziwialiśmy dzieła sztuki nowoczesnej, a następnie wzięliśmy udział w kreatywnych warsztatach, podczas których projektowaliśmy muzeum przyszłości. Dzień zakończył się wspólną kolacją z muzycznym akcentem.
Ostatni dzień wizyty w Portugalii spędziliśmy w Porto, które jest drugim co do wielkości miastem w Portugalii. Zwiedziliśmy najważniejsze miejsce w Porto - historyczne centrum. Spacerowaliśmy po Starym Mieście, gdzie podziwialiśmy piękne place, urokliwe uliczki, wspaniałe kościoły i inne zabytkowe budowle. Wielką atrakcją był dla nas rejs statkiem po rzece Duero, podczas którego mogliśmy się zrelaksować ciesząc oczy pięknymi widokami w promieniach słońca.
Te kilka dni spędzonych w Portugalii były dla nas intensywnym czasem wspólnych zajęć, warsztatów, wycieczek. Wróciłyśmy do Polski bogatsze o nowe doświadczenia, pełne wrażeń i niezapomnianych wspomnień.
Magdalena Kotowska, Joanna Dróżdż

OTO LINKI DO RELACJI ZAMIESZCZONYCH NA NASZYM FB:

Szkolny turniej tenisa stołowego

Promujemy aktywność fizyczną oraz aktywność podczas przerw szkolnych. W naszej szkole w dniach 20-24 września 2021 odbył się Szkolny Turniej Tenisa Stołowego w ramach Europejskiego Tygodnia Sportu. Udział w nim wzięli chłopcy z klas 7-8. Turniej był rozgrywany w systemie każdy z każdym podczas przerw lekcyjnych.

Oto link to fotorelacji na naszym FB:
9ZU4eiiptVoPaey1cMAvEao3NtnzhXGjc5zrEgNnXm1HH8UAl

Ważne informacje
Schemat postępowania w przypadku potwierdzonego wyniku dodatniego wśród uczniów lub pracowników placówek
oświatowych- dla dyrektorów szkół/ przedszkoli
znajduje się w zakładce ORGANIZACJA SZKOŁY

Tygodniowy plan lekcji znajduje się w zakładce PLIKI DO POBRANIA

W roku szkolnym 2023/2024 uczniowie klas I-VIII rozpoczynają zajęcia lekcyjne o 8.15

Wypełniając obowiązek przekazania gminom i dyrektorom szkół podstawowych informacji
o szkołach ponadpodstawowych na terenie województwa, wynikający z § 11 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. poz. 1737), informuję, że wykaz szkół ponadpodstawowych dostępnych dla absolwentów szkół podstawowych w rekrutacji na rok szkolny 2022/2023, został zamieszczony na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Katowicach www.kuratorium.katowice.pl w zakładce Rodzice i uczniowie/Rekrutacja oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kuratorium w zakładce Ogłoszenia/Ogłoszenia inne.

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychow.
w roku szkolnym 2023/2024 -2,3 listopada 2023, 29,30 kwietnia 2024r., 2,3 maja 2024r., 31 maja 2024r.,17 czerwca 2024r.

Informacja o dobrowolnym ubezpieczeniu dziecka znajduje
się w pliku AKTUALNOŚCI

Informujemy, że sprawozdania finansowe za rok 2018
znajdują się na stronie

bip.konopiska

w zakładce Inne > Jednostki organizacyjne >
Zespół Szkolno-Przedszkolny
im. Mikołaja Kopernika w Hutkach

Wybieram zawód dla siebie

Informator o szkolnictwie branżowym na terenie
Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego, myszkowskiego znajduje się na:
wybieram-zawod/index.html
Ponadto informacje z wyborem zawodu można znaleźć na
stronie:

Podwieczorek-2,00zł

Szkoła Podstawowa:
Obiad-4,50zł

Nr konta do wpłat za żywienie:
ZSP HUTKI BUDZET
96 8273 0006 2000 0000 0172 4669

deklaracja-dostepnosci-1

Standardy Ochrony Małoletnich obowiązujące w przedszkolu i szkole podstawowej znajdują się w zakładce PLIKI DO POBRANIA

Dzwonki szkolne
1. 8.15-9.00
2. 9.10-9.55
3. 10.05-10.50
4. 11.00-11.45 (obiad klasy I-III)
5. 12.00-12.45 (obiad klasy IV-VIII)
6. 13.00-13.45
7. 13.55-14.40
8. 14.50-15.35

Kalendarz

Zespół Szkolno-Przedszkoly im. Mikołaja Kopernika w HutkachRealizacja: Shile Design Studio