














|
| )rganizacja pracy Zespołu w kwietniu 2014r. |
| | |
| Plan pracy Zespołu szkolno-Przedszkolnego |
| | PLAN PRACY - KALENDARZ SZKOLNY ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO W HUTKACH ROK SZKOLNY 2013/2014
I. ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO
1. Rozpoczęcie roku szkolnego 2 września 2013r. 2. Zimowa przerwa świąteczna 24- 31 grudnia 2013r. (do 6.01.2014) 3. Ferie zimowe 20stycznia- 2 lutego 2014r 4. Rekolekcje wielkopostne 5. Zewnętrzne egzaminy gimnazjalne 23 kwietnia 2014- cz. humanistyczna 24 kwietnia 2014-cz.matemat.-przyrodnicza 25 kwietnia2014- język angielski 6. Wiosenna przerwa świąteczna 17-22 kwietnia 2014r. 7 Zakończenie roku szkolnego 27 czerwca 2014r. 8. Ferie letnie 30 czerwca -31 sierpnia 2014r. 9. Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychow. SP-14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24 lub 25.04. 2014r. ; 2.05.2014;20.06.2014r. Gim- 14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24, 25, 04.2014r.; 2.05.2014;20.06.2014r. 10 Rekolekcje 7-9 kwietnia 2014r. 11 Dzień Projektu 17.06.2014r.
II. ZEBRANIA Z RODZICAMI
I. Półrocze Termin 1. Zebranie z rodzicami grupy przedszkolaków 4 września 2013r. 2. Zebranie z rodzicami uczniów 11 września 2013r. (środa) 3. Zebranie z rodzicami grupy przedszkolaków oraz rodzicami uczniów 11 grudnia 2013r. (środa) 4. Zebranie z rodzicami uczniów klas wywiadówki śródroczne 15 stycznia 2014r. (środa ) 5. Dni Otwarte- konsultacje z rodzicami 2 października2013r, 6 listopada 2013r. II. Półrocze Termin 1. Zebranie z rodzicami uczniów klas 2 kwietnia 2014r.( środa) 2. Konsultacje nauczycieli z rodzicami przed radą klasyfikacyjna 14 maja 2014r. (środa) 4. Zebranie z rodzicami grupy przedszkolaków i uczniów 11 czerwca 2014r. (środa ) 5. Dni Otwarte- konsultacje z rodzicami 12marca 2014r., 16 kwietnia 2013r.
III. ZEBRANIA RADY PEDAGOGICZNEJ I. Półrocze Termin 1. Zebranie – zajęcia warsztatowe 11 września 2013r. (środa ) 2. Zebranie szkoleniowe ( budowa planu działań naprawczych i doskonalących w oparciu o wyniki egzaminu uczniów klas III) Wrzesien, październik,listopad 2013r. 3. Zebranie klasyfikacyjne 14 stycznia 2014r. (wtorek ) 4. Zebranie plenarne 15stycznia 2014r. (środa ) II. Półrocze Termin 1. Zebranie szkoleniowe kwiecień 2014r. 2. Zebranie klasyfikacyjne 18 czerwca 2014r. ( środa) 4. Zebranie plenarne 30 czerwca 2014r.( poniedziałek ) Dodatkowe terminy zebrań RP Zgodnie z potrzebami n-li zatrud. w Zespole
IV. OBOWIĄZUJĄCE TERMINY WYSTAWIANIA OCEN ŚRÓDROCZNYCH I ROCZNY CH
I. Półrocze Termin: 7 stycznia 2014r. II. Półrocze Termin: 11 czerwca 2014r.
V. OBOWIĄZUJĄCE TERMINY PRZYJMOWANIA PODAŃ O PRZEPROWADZENIE EGZAMINU KLASYFIKACYJNEGO I SPRAWDZAJĄCEGO
Termin:25-27 czerwca 2014r.
VI. OBOWIĄZUJĄCE TERMINY DOTYCZĄCE INFORMOWANIA RODZICÓW I UCZNIÓW O PRZEWIDYWANYCH OCENACH ŚRÓDROCZNYCH I ROCZNYCH
I. Półrocze Termin: 14 grudnia 2013r. II. Półrocze Termin: 18 maja 2014 r.
Na tydzień przed zebraniami klasyfikacyjnymi nauczyciele są zobowiązani powiadomić uczniów i ich rodziców o planowanych ocenach śródrocznych i rocznych .
VII. KOMISJE RADY PEDAGOGICZNEJ
1. Zespół doradczy p.Tamara Gwóźdź– przewodnicząca p.Joanna Dróżdż-, wych.klas 2. Zespół wychowawczy p. Anna Pietras- przewodnicząca wychowawcy klas 3. Klasowe zespoły nauczycielskie : Edukacja wczesnoszkolna Zespół humanistyczny Zespól matematyczno-przyrodniczy Zespół do mierzenia jakości pracy szkoły Zespoły pomocy psychologiczno-pedagogicznej p.Krystyna Badora– przewodnicząca p.Malgorzata Świeża– przewodnicząca p. Barbara Cierniak– przewodnicząca p.Anna Trzepizur- przewodnicząca Członkami ww. zespołów są wszyscy nauczyciele uczący wdanego ucznia przewodniczącymi są wychowawcy 4. Komisja Statutowa p. Agnieszka Jakubowska p. Anna Trzepizur, 5. Komisja Inwentaryzacyjna p. Renata Centkowska – przewodnicząca p. Krystyna Badora p. M.Wołczyk, p.A,Jakubowska,A.Żukow 6. Sprawowanie pieczy nad sztandarem Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Wychowawcy, Małgorzata Świeża 7 Zespół ewaluacyjny p.Magdalena Kotowska- przewodnicząca p.A.Jakubowska, p.Anna Trzepizur, p.Maria Wołczyk, p.Iwona Maj 8 Komisja do spraw rozwoju Zespołu : p.Anna Trzepizur– przewodnicząca p. Joanna Dróżdż p.Iwona Maj 9. Komisja do spraw tworzenia i monitorowania : Programu Wychowawczego Szkoły
Programu Wychowawczego Przedszkola
Programu Profilaktyki
Program”Trzymaj Formę” p.Anna Pietras– przewodnicząca wychowawcy klas p.Iwona Maj– przewodnicząca p.Joanna Dróżdż p.Aneta Krząpa– przewodnicząca p. Wioletta Warwas p.Joanna Dróżdż
p.Wioletta Warwas, p.Joanna Dróżdż 10 Program eTwinning p.Magdalena Kotowska-przewodnicząca, , p.W.Warwas, p.E.Zaporowska, p.M.Świeża,
VIII. PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI DODATKOWYCH
1. Protokolanci rad pedagogicznych p.Anna Pietras p.Agnieszka Jakubowska 2. Kronikarze p. Krystyna Badora p. Katarzyna Stajner p. Joanna Dróżdż 3. Społeczny wicedyrektor Zespołu Plan dyżurów nauczycieli p. Krystyna Badora 4. Lider WDN p. Barbara Cierniak 5. Pomoc przy pisaniu i składaniu wniosków z funduszy unijnych p. Krystyna Badora, p.A.Trzepizur, p.A.Jakubowska 6. Działania zmierzające do promowania działalności Zespołu (np. Pasma ) p.Agnieszka Jakubowska p.Joanna Dróżdż p.Maria Wołczyk 7. Organizacje społeczne : SU CzSPSz SKE
UKS „RUCH” CARITAS p. Agnieszka Jakubowska, p.Magdalena Wolska p. Krystyna Badora p. Małgorzata Świeża, p. Magdalena Kotowska,
p. Aneta Krząpa p. Katarzyna Stajner
8. Wystrój plastyczny korytarzy: PARTER Hala sportowa Przedszkole
I. PIĘTRO
, p. Aneta Krząpa p.Iwona Maj, p.Joanna Dróżdż, p.Barbara Cierniak p.Wioletta Warwas, p.Katarzyna Stajner, p.Anna Trzepizur,p.Małgorzata Świeża, p.Maria Wołczyk, p.Artur Żukow 9. Pomoc przy organizowaniu uroczystości szkolnych : Oprawa akustyczna Oprawa muzyczna
p.Agnieszka Jakubowska p.Katarzyna Stajner, p. Dariusz Herman 10. Opieka nad pokojem nauczycielskim p.Barbara Cierniak,p.Anna Pietras 11. Opieka na świetlicy szkolnej przed i po zakończeniu zajęć edukacyjnych p. Barbara Cierniak
12. Opieka świetlicowa nad uczniami klas I- III p.Krystyna Badora, p.Maria Wołczyk, p.Barbara Cierniak
| |
| |
| | Przedszkole: mgr Iwona Maj Klasa II SP: mgr Maria Wołczyk Klasa III SP: mgr Krystyna Badora Klasa I Gimnazjum : mgr Małgorzata Świeża Klasa II Gimnazjum: mgr Agnieszka Jakubowska Klasa III Gimnazjum : mgr Anna Pietrasa
| |
| |
| Kalendarium roku szkolnego 2013/2014 |
| | . ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO
1. Rozpoczęcie roku szkolnego 2 września 2013r. 2. Zimowa przerwa świąteczna 24- 31 grudnia 2013r. (do 6.01.2014) 3. Ferie zimowe 20stycznia- 2 lutego 2014r 4. Rekolekcje wielkopostne 5. Zewnętrzne egzaminy gimnazjalne 23 kwietnia 2014- cz. humanistyczna 24 kwietnia 2014-cz.matemat.-przyrodnicza 25 kwietnia2014- język angielski 6. Wiosenna przerwa świąteczna 17-22 kwietnia 2014r. 7 Zakończenie roku szkolnego 27 czerwca 2014r. 8. Ferie letnie 30 czerwca -31 sierpnia 2014r. 9. Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychow. SP-14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24 lub 25.04. 2014r. ; 2.05.2014;20.06.2014r. Gim- 14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24, 25, 04.2014r.; 2.05.2014;20.06.2014r. 10 Rekolekcje 7-9 kwietnia 2014r. 11 Dzień Projektu 17.06.2014r.
| |
| |
| | STATUT ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W HUTKACH
Statut szkoły PDF Tekst jednolity obowiązujący od 30 listopada 2010r
GODZINY LEKCYJNE W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
8.15– 9.00 9.10 – 9.55 10.05 – 10.50 11.00 – 11.45 11.55 – 12.40 (OBIAD) 12.55 – 13.40 13.45 – 14.30 14.35 – 15.20
| |
| |
|
Ważne informacje | Informacje dotyczące EGZAMINÓW ÓSMOKLASISTY znajdują się w zakładce ORGANIZACJA SZKOŁY
Tygodniowy plan lekcji znajduje się w zakładce PLIKI DO POBRANIA
W roku szkolnym 2024/2025 uczniowie klas I-VIII rozpoczynają zajęcia lekcyjne o 8.15.
Wypełniając obowiązek przekazania gminom i dyrektorom szkół podstawowych informacji o szkołach ponadpodstawowych na terenie województwa, wynikający z § 11 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. poz. 1737), informuję, że wykaz szkół ponadpodstawowych dostępnych dla absolwentów szkół podstawowych w rekrutacji na rok szkolny 2022/2023, został zamieszczony na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Katowicach www.kuratorium.katowice.pl w zakładce Rodzice i uczniowie/Rekrutacja oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kuratorium w zakładce Ogłoszenia/Ogłoszenia inne.
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychow. w roku szkolnym 2024/2025 -2,3 stycznia 2025r., 2 maja 2025r., 13-15 maja 2025r.,20 czerwca 2025r.,23 czerwca 2025r.
Informacja o dobrowolnym ubezpieczeniu dziecka znajduje się w ZAKŁADCE PLIKI DO POBRANIA
Wybieram zawód dla siebie
Informator o szkolnictwie branżowym na terenie Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego, myszkowskiego znajduje się na: https://womczest.edu.pl/ wybieram-zawod/index.html. Ponadto informacje z wyborem zawodu można znaleźć na stronie: https:doradztwo.ore.edu.pl
KLAUZULA RODO Klauzula informacyjna_rodo
Stawka żywieniowa w roku szkolnym 2024/2025
Przedszkole: Śniadanie - 3,00 zł Obiad-5,50 zł Podwieczorek-3,00zł
Szkoła Podstawowa: Obiad-6,00zł
Nr konta do wpłat za żywienie: ZSP HUTKI BUDZET 96 8273 0006 2000 0000 0172 4669
deklaracja-dostepnosci-1
Standardy Ochrony Małoletnich obowiązujące w przedszkolu i szkole podstawowej znajdują się w zakładce PLIKI DO POBRANIA
| |
| |
Dzwonki szkolne | 1. 8.15-9.00 2. 9.10-9.55 3. 10.05-10.50 4. 11.00-11.45 (obiad klasy I-III) 5. 12.00-12.45 (obiad klasy IV-VIII) 6. 13.00-13.45 7. 13.55-14.40 8. 14.50-15.35 | |
| | |