szkola hutki
Strona głównaAktualnościPlikiGaleriaKontakt

Organizacja szkoły
Rada rodziców
Samorząd uczniowski
Pedagog szkolny
Brać szkolna
Osiągnięcia uczniów
V4 Gen Mini-Grant
Erasmus
Szkolne kółko caritas
Pracownicy szkoły
Zajęcia pozalekcyjne
Fundusze Europejskie
Uroczystości









































 


)rganizacja pracy Zespołu w kwietniu 2014r.
Organizacja pracy w kwietniu 2014  w   Zespole  Szkolno

Plan pracy Zespołu szkolno-Przedszkolnego
PLAN PRACY -  KALENDARZ  SZKOLNY
ZESPOŁU  SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO  W  HUTKACH
ROK  SZKOLNY  2013/2014

I. ORGANIZACJA ROKU  SZKOLNEGO

1. Rozpoczęcie roku szkolnego 2  września 2013r.
2. Zimowa przerwa świąteczna 24- 31 grudnia 2013r. (do 6.01.2014)
3. Ferie zimowe 20stycznia- 2 lutego 2014r
4. Rekolekcje wielkopostne
5. Zewnętrzne egzaminy gimnazjalne 23 kwietnia 2014- cz. humanistyczna
24 kwietnia 2014-cz.matemat.-przyrodnicza
25 kwietnia2014- język angielski
6. Wiosenna przerwa świąteczna 17-22  kwietnia 2014r.
7 Zakończenie roku szkolnego 27 czerwca 2014r.
8. Ferie letnie 30 czerwca -31 sierpnia 2014r.
9. Dodatkowe dni wolne od zajęć  dydaktyczno-wychow.
SP-14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24 lub 25.04. 2014r. ;  2.05.2014;20.06.2014r.
Gim- 14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24, 25, 04.2014r.;  2.05.2014;20.06.2014r.
10 Rekolekcje 7-9 kwietnia 2014r.
11 Dzień Projektu 17.06.2014r.

II. ZEBRANIA  Z  RODZICAMI

I. Półrocze Termin
1. Zebranie z rodzicami grupy przedszkolaków 4 września 2013r.
2. Zebranie z rodzicami uczniów 11 września 2013r. (środa)
3. Zebranie z rodzicami grupy przedszkolaków oraz rodzicami uczniów 11 grudnia 2013r. (środa)
4. Zebranie z rodzicami uczniów klas wywiadówki śródroczne 15 stycznia 2014r. (środa )
5. Dni Otwarte- konsultacje z rodzicami 2  października2013r, 6 listopada 2013r.
II. Półrocze Termin
1. Zebranie z rodzicami uczniów klas 2  kwietnia 2014r.( środa)
2. Konsultacje nauczycieli z rodzicami  przed radą klasyfikacyjna 14 maja 2014r. (środa)
4. Zebranie z rodzicami grupy przedszkolaków i uczniów 11 czerwca 2014r. (środa )
5. Dni Otwarte- konsultacje z rodzicami 12marca 2014r., 16 kwietnia 2013r.

III. ZEBRANIA  RADY  PEDAGOGICZNEJ
I. Półrocze Termin
1. Zebranie – zajęcia warsztatowe 11  września 2013r. (środa )
2. Zebranie szkoleniowe ( budowa planu działań naprawczych i doskonalących w oparciu
o wyniki egzaminu uczniów klas III) Wrzesien, październik,listopad 2013r.
3. Zebranie klasyfikacyjne 14 stycznia  2014r. (wtorek )
4. Zebranie plenarne 15stycznia  2014r. (środa )
II. Półrocze Termin
1. Zebranie szkoleniowe kwiecień  2014r.
2. Zebranie klasyfikacyjne 18 czerwca 2014r. ( środa)
4. Zebranie plenarne  30 czerwca 2014r.( poniedziałek )
Dodatkowe terminy zebrań RP Zgodnie z potrzebami n-li zatrud. w  Zespole

IV. OBOWIĄZUJĄCE  TERMINY WYSTAWIANIA OCEN ŚRÓDROCZNYCH I  ROCZNY CH

I. Półrocze Termin: 7  stycznia 2014r.
II. Półrocze Termin:  11  czerwca 2014r.

V. OBOWIĄZUJĄCE  TERMINY  PRZYJMOWANIA  PODAŃ  O  PRZEPROWADZENIE  EGZAMINU
   KLASYFIKACYJNEGO  I  SPRAWDZAJĄCEGO

Termin:25-27 czerwca 2014r.

VI. OBOWIĄZUJĄCE  TERMINY  DOTYCZĄCE INFORMOWANIA  RODZICÓW  I  UCZNIÓW
    O  PRZEWIDYWANYCH  OCENACH  ŚRÓDROCZNYCH I  ROCZNYCH

I. Półrocze Termin: 14  grudnia 2013r.
II. Półrocze Termin:  18 maja 2014 r.

Na tydzień przed zebraniami klasyfikacyjnymi nauczyciele są zobowiązani powiadomić uczniów i ich rodziców o planowanych ocenach śródrocznych i rocznych .

VII. KOMISJE  RADY  PEDAGOGICZNEJ

1. Zespół doradczy p.Tamara Gwóźdź– przewodnicząca
p.Joanna Dróżdż-, wych.klas
2. Zespół wychowawczy p. Anna Pietras- przewodnicząca
wychowawcy klas
3. Klasowe zespoły nauczycielskie :
Edukacja wczesnoszkolna
Zespół  humanistyczny
Zespól matematyczno-przyrodniczy
Zespół do mierzenia jakości pracy szkoły
Zespoły pomocy psychologiczno-pedagogicznej
p.Krystyna Badora– przewodnicząca
p.Malgorzata Świeża– przewodnicząca
p. Barbara Cierniak– przewodnicząca
p.Anna Trzepizur- przewodnicząca
Członkami ww. zespołów są wszyscy  nauczyciele uczący wdanego ucznia  przewodniczącymi są wychowawcy
4. Komisja Statutowa p. Agnieszka Jakubowska
p. Anna Trzepizur,  
5. Komisja Inwentaryzacyjna
p. Renata Centkowska  – przewodnicząca
p. Krystyna Badora
p. M.Wołczyk, p.A,Jakubowska,A.Żukow
6. Sprawowanie pieczy nad sztandarem Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Wychowawcy, Małgorzata Świeża
7 Zespół ewaluacyjny p.Magdalena Kotowska- przewodnicząca
p.A.Jakubowska, p.Anna Trzepizur, p.Maria Wołczyk, p.Iwona Maj
8 Komisja do spraw rozwoju Zespołu :
p.Anna Trzepizur– przewodnicząca
p. Joanna Dróżdż
p.Iwona Maj
9. Komisja do spraw tworzenia  i monitorowania :
Programu Wychowawczego Szkoły

Programu Wychowawczego Przedszkola


Programu  Profilaktyki


Program”Trzymaj Formę”

p.Anna Pietras– przewodnicząca
wychowawcy klas
p.Iwona Maj– przewodnicząca
p.Joanna  Dróżdż
p.Aneta Krząpa– przewodnicząca
p. Wioletta Warwas
p.Joanna Dróżdż

p.Wioletta Warwas, p.Joanna Dróżdż
10 Program eTwinning p.Magdalena Kotowska-przewodnicząca, , p.W.Warwas, p.E.Zaporowska, p.M.Świeża,

VIII. PRZYDZIAŁ  CZYNNOŚCI  DODATKOWYCH

1. Protokolanci rad pedagogicznych p.Anna Pietras
p.Agnieszka Jakubowska
2. Kronikarze p. Krystyna Badora
p. Katarzyna Stajner
p. Joanna Dróżdż
3. Społeczny wicedyrektor Zespołu
Plan dyżurów nauczycieli p. Krystyna Badora
4. Lider WDN p. Barbara Cierniak
5. Pomoc przy pisaniu i składaniu wniosków
z funduszy unijnych p. Krystyna Badora, p.A.Trzepizur, p.A.Jakubowska
6. Działania zmierzające do promowania działalności Zespołu (np. Pasma ) p.Agnieszka Jakubowska
p.Joanna  Dróżdż
p.Maria Wołczyk
7. Organizacje  społeczne :
SU
CzSPSz
SKE

UKS „RUCH”
CARITAS

p. Agnieszka Jakubowska, p.Magdalena Wolska
p. Krystyna Badora
p. Małgorzata Świeża, p. Magdalena Kotowska,

p. Aneta Krząpa
p. Katarzyna Stajner

8. Wystrój plastyczny korytarzy:
PARTER
Hala sportowa
Przedszkole

I. PIĘTRO

, p. Aneta Krząpa
p.Iwona Maj, p.Joanna Dróżdż,
p.Barbara Cierniak
p.Wioletta Warwas, p.Katarzyna Stajner, p.Anna Trzepizur,p.Małgorzata Świeża, p.Maria Wołczyk, p.Artur Żukow
9. Pomoc przy organizowaniu uroczystości szkolnych :
Oprawa akustyczna
Oprawa muzyczna

p.Agnieszka Jakubowska
p.Katarzyna Stajner, p. Dariusz Herman
10. Opieka nad pokojem nauczycielskim p.Barbara Cierniak,p.Anna Pietras
11. Opieka na świetlicy szkolnej przed i po zakończeniu zajęć edukacyjnych p. Barbara Cierniak

12. Opieka świetlicowa nad uczniami klas
I- III p.Krystyna Badora,  p.Maria Wołczyk,
p.Barbara Cierniak








Wychowawcy klas
Przedszkole:
mgr Iwona Maj
Klasa II SP:
mgr Maria Wołczyk
Klasa III SP:
mgr Krystyna Badora
Klasa I Gimnazjum :
mgr Małgorzata Świeża
Klasa II Gimnazjum:
mgr Agnieszka Jakubowska
Klasa III Gimnazjum :
mgr Anna Pietrasa

Kalendarium roku szkolnego 2013/2014
. ORGANIZACJA ROKU  SZKOLNEGO

1. Rozpoczęcie roku szkolnego 2  września 2013r.
2. Zimowa przerwa świąteczna 24- 31 grudnia 2013r. (do 6.01.2014)
3. Ferie zimowe 20stycznia- 2 lutego 2014r
4. Rekolekcje wielkopostne
5. Zewnętrzne egzaminy gimnazjalne 23 kwietnia 2014- cz. humanistyczna
24 kwietnia 2014-cz.matemat.-przyrodnicza
25 kwietnia2014- język angielski
6. Wiosenna przerwa świąteczna 17-22  kwietnia 2014r.
7 Zakończenie roku szkolnego 27 czerwca 2014r.
8. Ferie letnie 30 czerwca -31 sierpnia 2014r.
9. Dodatkowe dni wolne od zajęć  dydaktyczno-wychow.
SP-14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24 lub 25.04. 2014r. ;  2.05.2014;20.06.2014r.
Gim- 14.10.2013; 2,3.01.2014; 23,24, 25, 04.2014r.;  2.05.2014;20.06.2014r.
10 Rekolekcje 7-9 kwietnia 2014r.
11 Dzień Projektu 17.06.2014r.

Organizacja szkoły
STATUT
ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO
IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
W HUTKACH


Statut szkoły PDF
Tekst jednolity obowiązujący od 30 listopada 2010r

GODZINY LEKCYJNE W ROKU SZKOLNYM 2012/2013

8.15– 9.00
9.10 – 9.55
10.05 – 10.50
11.00 – 11.45
11.55 – 12.40 (OBIAD)
12.55 – 13.40
13.45 – 14.30
14.35 – 15.20



    Ważne informacje
Informacje dotyczące EGZAMINÓW ÓSMOKLASISTY znajdują się w zakładce ORGANIZACJA SZKOŁY

Tygodniowy plan lekcji znajduje się w zakładce PLIKI DO POBRANIA

W roku szkolnym 2024/2025 uczniowie klas I-VIII rozpoczynają zajęcia lekcyjne o 8.15.

Wypełniając obowiązek przekazania gminom i dyrektorom szkół podstawowych informacji
o szkołach ponadpodstawowych na terenie województwa, wynikający z § 11 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. poz. 1737), informuję, że wykaz szkół ponadpodstawowych dostępnych dla absolwentów szkół podstawowych w rekrutacji na rok szkolny 2022/2023, został zamieszczony na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Katowicach www.kuratorium.katowice.pl w zakładce Rodzice i uczniowie/Rekrutacja oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kuratorium w zakładce Ogłoszenia/Ogłoszenia inne.


Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychow.
w roku szkolnym 2024/2025 -2,3 stycznia 2025r., 2 maja 2025r., 13-15 maja 2025r.,20 czerwca 2025r.,23 czerwca 2025r.



Informacja o dobrowolnym ubezpieczeniu dziecka znajduje
się w ZAKŁADCE PLIKI DO POBRANIA

Wybieram zawód dla siebie

Informator o szkolnictwie branżowym na terenie
Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego, myszkowskiego znajduje się na:
https://womczest.edu.pl/
wybieram-zawod/index.html
.
Ponadto informacje z wyborem zawodu można znaleźć na
stronie:
https:doradztwo.ore.edu.pl

KLAUZULA RODO

Klauzula informacyjna_rodo


Stawka żywieniowa w roku szkolnym 2024/2025

Przedszkole:
Śniadanie - 3,00 zł
Obiad-5,50 zł
Podwieczorek-3,00zł

Szkoła Podstawowa:
Obiad-6,00zł

Nr konta do wpłat za żywienie:
ZSP HUTKI BUDZET
96 8273 0006 2000 0000 0172 4669



deklaracja-dostepnosci-1


Standardy Ochrony Małoletnich obowiązujące w przedszkolu i szkole podstawowej znajdują się w zakładce PLIKI DO POBRANIA

 

    Dzwonki szkolne
1. 8.15-9.00
2. 9.10-9.55
3. 10.05-10.50
4. 11.00-11.45 (obiad klasy I-III)
5. 12.00-12.45 (obiad klasy IV-VIII)
6. 13.00-13.45
7. 13.55-14.40
8. 14.50-15.35
 

    Kalendarz

 

 
 Zespół Szkolno-Przedszkoly im. Mikołaja Kopernika w HutkachRealizacja: Shile Design Studio