














|
| Centrum Nauki Kopernik … w Koperniku |
| | Czym się różni Księżyc od księżyca? 20 września, uczniowie i uczennice z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. M. Kopernika w Hutkach połączyli się z Centrum Nauki Kopernik, i przyjrzeli się gwiazdozbiorom widocznym na letnim (jeszcze) niebie. Głównym tematem zajęć był księżyc. Uczestnicy i uczestniczki zajęć dowiedzieli się, skąd biorą się ich nazwy, czy wszystkie planety je mają oraz samodzielnie sprawdzą, co można zobaczyć na naszym Księżycu. Prowadzący zajęcia edukatorzy i edukatorki z Centrum Nauki Kopernik udowodnili , że aby zostać badaczem lub badaczką kosmosu, nie trzeba mieć ogromnego teleskopu ani kosztownej aparatury.
Zdalne eksperymentowanie jest możliwe Zajęcia zdalne w ramach programu Nauka dla Ciebie powstały w oparciu o badania przeprowadzone przez zespół badawczy programu. Opracowywano model zajęć z wykorzystaniem nowatorskich metod zarządzania uwagą uczestników. Tak prowadzone angażują uczniów, co pozwala im efektywnie poznać i zrozumieć prezentowane zagadnienia.
Internetowe zajęcia dla szkół Szkoła w Hutkach jest jedną z prawie 200 placówek, które w tym roku już skorzystały z jednego z trzech formatów zajęć online. Udział w programie jest bezpłatny, a zgłoszenia można wysyłać do końca bieżącego roku. W ramach programu Nauka dla Ciebie – wspólnej inicjatywy Ministra Edukacji i Nauki oraz Centrum Nauki Kopernik – dostępne są nie tylko zajęcia online. Dopóki sytuacja pandemiczna pozwoli wyjeżdżać będzie także Naukobus z mobilną wystawą Eksperymentuj! na pokładzie.
Wspólny Program Ministra Edukacji i Nauki oraz Centrum Nauki Kopernik pod nazwą Nauka dla Ciebie finansowany jest w ramach dotacji Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy z dnia 6 marca 2020 r. Nr 1/CNK-NAUKOBUS/2020. W ramach Programu Nauka dla Ciebie realizowane są działania „Naukobus” i „Planetobus” oraz zajęcia online.








| |
| |
|
Ważne informacje | Informacje dotyczące EGZAMINÓW ÓSMOKLASISTY znajdują się w zakładce ORGANIZACJA SZKOŁY
Tygodniowy plan lekcji znajduje się w zakładce PLIKI DO POBRANIA
W roku szkolnym 2024/2025 uczniowie klas I-VIII rozpoczynają zajęcia lekcyjne o 8.15.
Wypełniając obowiązek przekazania gminom i dyrektorom szkół podstawowych informacji o szkołach ponadpodstawowych na terenie województwa, wynikający z § 11 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. poz. 1737), informuję, że wykaz szkół ponadpodstawowych dostępnych dla absolwentów szkół podstawowych w rekrutacji na rok szkolny 2022/2023, został zamieszczony na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Katowicach www.kuratorium.katowice.pl w zakładce Rodzice i uczniowie/Rekrutacja oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kuratorium w zakładce Ogłoszenia/Ogłoszenia inne.
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychow. w roku szkolnym 2024/2025 -2,3 stycznia 2025r., 2 maja 2025r., 13-15 maja 2025r.,20 czerwca 2025r.,23 czerwca 2025r.
Informacja o dobrowolnym ubezpieczeniu dziecka znajduje się w ZAKŁADCE PLIKI DO POBRANIA
Wybieram zawód dla siebie
Informator o szkolnictwie branżowym na terenie Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego, myszkowskiego znajduje się na: https://womczest.edu.pl/ wybieram-zawod/index.html. Ponadto informacje z wyborem zawodu można znaleźć na stronie: https:doradztwo.ore.edu.pl
KLAUZULA RODO Klauzula informacyjna_rodo
Stawka żywieniowa w roku szkolnym 2024/2025
Przedszkole: Śniadanie - 3,00 zł Obiad-5,50 zł Podwieczorek-3,00zł
Szkoła Podstawowa: Obiad-6,00zł
Nr konta do wpłat za żywienie: ZSP HUTKI BUDZET 96 8273 0006 2000 0000 0172 4669
deklaracja-dostepnosci-1
Standardy Ochrony Małoletnich obowiązujące w przedszkolu i szkole podstawowej znajdują się w zakładce PLIKI DO POBRANIA
| |
| |
Dzwonki szkolne | 1. 8.15-9.00 2. 9.10-9.55 3. 10.05-10.50 4. 11.00-11.45 (obiad klasy I-III) 5. 12.00-12.45 (obiad klasy IV-VIII) 6. 13.00-13.45 7. 13.55-14.40 8. 14.50-15.35 | |
| | |